Back to top

Termékeink

Termékeink bevezető

Mindkét termék egyedi tervezésű, kiegyensúlyozott, kézreálló, kecses palackban kerül fogyasztóinkhoz. A dézsmazár eltávolítása után különleges kialakításának köszönhetően kétféle kiöntési lehetőség közül választhat a vevő, attól függően, hogy kevés, vagy bő olajban szeretne sütni.

Kunsági Éden Special (1l)

A magyar piacon egyedülálló, első préselésű napraforgó-étolaj örökölte elődei legjobb tulajdonságait is, ám a különlegesen kíméletes eljárás folytán megőrzött értékes tápanyagok teszik igazán speciálissá.

A többi Kunsági Éden termékhez hasonlóan a Special is használható sütésre, salátákhoz, levesekhez, szószokhoz, hiszen a felhasználási területekben nem, „csupán” a gyártási folyamatban van különbség. Ráadásul a különleges eljárásnak köszönhetően alacsonyabb, már 175 °C-os sütési hőmérséklettel is elérhető akár ugyanaz a sütési eredmény.

A Kunsági Éden Specialt kizárólag gondosan válogatott, a Kunságból, illetve Magyarország legjobb napraforgótermő vidékeiről származó magokból készítettük – ahogyan a szlogenje is szól: Természetesen, a legjobb helyről.

Kunsági Éden Szuper (1l)

A hazai hagyományos étolajválaszték koronaékszere. Egy palackba gyűjtöttük össze mindazt, amit a mai egészséges étrend megkíván, emellett a Kunsági ÉDEN Szuper jobb sütési tulajdonságokkal rendelkezik, mint a hagyományos 100% napraforgó étolajok.

A modern táplálkozás megszállottjai a D-vitaminnak és az omega-3 zsírsavaknak örülhetnek, a jobb sütésre vágyók pedig az Omega-9 tartalomnak.

A háziasszonyoknak nagy segítség, hogy egy palackban tárolhatják „mindenből a legjobbat”.

A Kunsági Éden Szuper méltó büszke szlogenjére: „Mindenből a legjobbat”.

Kunsági Éden (1l és 2l)

Legfontosabb termékünk, a Kunsági Éden a teljes zászlóshajó márkaválaszték névadója és őse is egyben. Idestova 20 éves pályafutását Édenként kezdte, de igazi márkaként a KUNSÁGI jelzővel kiegészítve kelt életre.

A Kunság hazánk legfontosabb napraforgótermelő területe. A Kunsági ÉDEN étolaj alapanyagát termelő gazdákkal szoros kapcsolatot ápolunk, rendszeresen látogatjuk földjeiket, folyamatosan nyomon követjük a növény életét, így biztosan állíthatjuk, – ahogy szlogenünk is mondja – hogy a termék a „legjobb helyről” származik.